visdom och vila

Idag ska min älskling bli av med sin visdom. Dvs han ska dra ut en visdomstand.

Jag tycker inte att det gör så mycket om han, nu efter 30 börjar dra ut tänder, det gör liksom inget för han är världens finaste ändå... men säg mig Anders... Visdom brukar väl KOMMA med åren - inte försvinna?


Nåja,

Läste på min killkompis fästmös blogg (tur att man kan hålla koll på folk på distans) att deras son Kelvin börjat gå!
Sånt gör mig glad! Så himla kul! Snart kör han egna pass på gymmet också ;)
Kram på er alla tre!


Här i huvudstaden snöar det kraftigt kan man säga, ser ut som flingorna är försenade till marken och måste skynda sig ner. Men annars är det rätt så relativt lugnt på något mystiskt sätt.
Jag är hemma och ska ta det lugnt ett tag (skrev ett längre inlägg om detta som jag inte vet om jag ska publicera eller inte), för nu har det helt enkelt blivit för mycket.
Jag får se om jag publicerar vid ett senare tillfälle, det är ju ändå mer än mest personligt.


Nu ska jag göra så lite som möjligt, tänkte börja med detta genom att göra ett kort...

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Puss!

2010-12-16 @ 13:35:48
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Maria

Se nu till att vila ordentligt! Sköt om dig! Kram!

2010-12-16 @ 22:02:30
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback