"vad är vivalanadja.blogg.se?"

Gjorde som tipset på blogg.se och skickade frågan "vad är vivalanadja.blogg.se?" till 118118 och 118800 och fick dessa svar:

118800:
"vivalanadja verkar vara intressant för de som känner henne, men nu är det så att vi på 118800 tyvärr inte känner henne.
Visst verkar hon ha riktigt trevliga vänner, söta kläder och en skön humor, men det finns ingenting med hennes blogg som gör hennes särdeles unik.
Kanske kan hon försöka skriva om saker som väcker mer intresse hos folk? Då kommer chansen för henne att bli en framgångsrik bloggare att öka mycket. MVH 118800"

118118
"Hej!
Det är en blogg om en tjej som heter Nadja.
Bloggen handlar om hennes vardagsliv; vad hon gör under dagarna, vilka hon spenderar sina dagar med och så vidare.
/Eniro 118118 SMS"



Jag gillade svaren! (speciellt från 118800)
Jag vet att jag inte har en speciellt unik blogg, men att den verkar intressant för dem som känner mig är kul tycker jag =)

Kram och tack till er som svarade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback