Så mycket att säga...

Afton! Skriver från mobilen i sängen (därav bristen på radbyten). Anledningen till att jag skickar ett godnatt-meddelande från sängen är egentligen för att kamrat mig lite. Jag har massor att säga, berätta om och debattera om. MEN! Eftersom det finns för få timmar på dygnet för tillfället hinner jag sällan blogga nu. Många har bett mig blogga från telefonen, och det skulle jag väl kunna göra. Men hur länge står ni verkligen ut med sånna här inlägg? Varken bilder eller radbyte!?! Godnatt & trevlig helg till just DIG, söta läsare :)

Kommentarer
Postat av: JM

Glömde de radbrytningsknappen i Android? :P

2010-04-12 @ 11:40:15
Postat av: Nadja

Nåt i den stilen.

Även om inlägget ser perfekt ut på mobilen resulterar det i layout enligt ovan. Hysteriskt dåligt om du frågar mig. Dock tror jag inte att det är så mycket Android som blogg.se... tror inte att de är kompisar tyvärr...

2010-04-12 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback