Just i detta nu...

Just exakt idag händer följande i mitt liv:

Jag sitter och oroar mig lite grann över min älskade systerson som på grund av askmolnet från vulkanen jag inte kan stava namnet på, sitter fast i Egypten. Hoppas du har det bra V, och att du kan njuta lite av din "extrasemester".
Även min närmsta kollega sitter fast på samma ort. Hoppas Egyptierna är snälla mot er.

Jag är ganska trött i kropp och psyke för tillfället. Hysteriskt mycket på jobbet, och inte direkt mindre på "fritiden". Träningen blir (i vanlig ordning) lidande, och lika så sömnen. Fetma - här kommer jag!
Bloggen ska vi inte ens prata om - det märker ni ju själva....

Massa kul på fritiden dock!
Vi kollar på hus och tomt och utan att ha gjort något drastiskt beslut kan vi enkelt säga att vi är väldigt, VÄLDIGT sugna på att köpa hus!
(Jag bara älskar natur och att fixa med trädgården och liknande. Det skulle vara så underbart!
Vi får se vart vi landar... kanske i en lägenhet mitt i stan, HAHA!
)

Jag och Anders har precis målat balkongen som förberedelse på att lägga trall imorgon. Nu rustar vi för vår minsann.

Just nu har vi (som du förstår av mitt inlägg) paus och väntar på att kompisarna VE och OA ska komma hem från affären med lunch. Dvs med korv och bröd. Vi ska nämligen ut på gården och grilla idag!!!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback