Brand i vårt hus

Fick oroligt sms från vännen som undrade om jag var ok och om jag mådde bra
Knepigt tänkte jag, och läste vidare.

Tydligen har det brunnit helt galet mycket i lägenheten snett ovanför oss medan jag var hemma!!!
(Alltså: jag har inte märkt ett skit! )

Det får en att tänka efter lite... man tror att livet bara leker på, man tar det lugnt i morgonrocken i efter en  duktig powerwalk-runda... Knepigt... Man anar inte att man i själva verket är 5 meter från en livsfarlig brand...

Tycker väldigt synd om personen vars lägenhet brann upp. Styrketankar till dig!



Kommentarer
Postat av: Madde

Men usch och fy..

Vet precis hur det är för personen vars lägenhet brann ner..

Tur att det inte blev värre ändå.

Rädd om min lilla höna!!

Massa kramar

2010-04-16 @ 07:58:57
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback