Är våren här nu?

Hejhej!

Påsken (dvs förra helgen) innehöll ju allt som en påsk brukar och ska. Nära och kära, påskägg och en massa god mat.
Och träing! Ja det är sant ;)
Hur mysig en sån helg än är, går den tyvärr i o m allt ståhej väldigt fort, och innan jag visste ordet av var det vecka igen!

Jag med mitt stora påskägg

I veckan som var hände också en hel del.
Jag träffade Frugan i tisdags på en snabbfika (underbara söta!), styrde upp pensionssparandet hos banken i onsdags, var hos frisören och blev blond(are) på torsdagen och avslutade med att röntka njurarna på fredagen.
Härlig mix, eller hur?!

I går var det lördag och efter en dag med blandade småärenden och runtfarande träffade vi paret Frendy för en mysig afton på Texas Long Horn! (Oxfilé och hummer på samma tallrik, helt galet gott!). Det blev en tidig kväll och jag var nog i säng senast elva. SKÖNT att få sova ut, och BEHÖVLIGT!

Nu är våren på G!
Det måste den vara. Det liksom känns i hela kroppen, och i luften!
Idag har vi bytt däck på nya bilen.
Anders tvättade även bilen (för andra gången på en vecka) och jag har köpt fina kryddväxter till min kryddhylla.

Solen har lyst på oss, krokusen tittar fram, och man blir varm innuti även om det fortfarande är kyligt i luften.
Hoppas det fortsätter såhär nu.

Så härligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback