Green Day i globen!

Tjolahopp!

Igår (den där dagen som vi skulle ta det lungt) utförde vi ungefär jättemånga ärenden på dagen. Det blev införskaffning av diverse förnödenheter såsom kupévärmare och sänglampa. Dagen gav resultat, men inte i den nivå vi hade önskat. Vi ville komma hem med möbler till hela vardagsrummet, men kom istället hem med en paprika från coop och extremt lågt blodsocker.

Hur som helst.
Vi åt middag, drack kaffe, gjorde oss i ordning och gick på konsert!

Green Day var fantastiska!
Ibland önskade jag att jag hade blivit tilldelad ytterligare några centimeter i altitud, men jag skulle ändå inte bytt bort min ståplats mot alla centimetrar!
Billy Joe Armstrong var i sitt esse och hela bandet gav en koncert som jag sent kommer att glömma.

Alla vi som var i USA i somras var på plats (och ca 17 000 till) och det gjorde upplevelsen ännu mer komplett!
Men jag tänkte även på dig, Sören =) PP liksom. Önskar du kunde varit med hela konserten, du hade gillat den.
Nästa gång måste du hänga med!


De avslutade konserten med "Good Riddance", och hela jag rös.


Kommentarer
Postat av: SusBus

I hope you had the time of your life... Nu blev jag lite sugen på att plocka fram Nimrod! =)

2009-10-12 @ 21:12:12
Postat av: Sören

Hade gärna varit där! Nästa gång är jag helt klart på!

2009-10-13 @ 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback