Utebliven joggingtur

Jo jag hade tänkt bege mig ut på en liten tur efter jobbet idag.
Var supertaggad och solen lyser och allt kändes bra.
Tid hade jag också! Om jag slutade tidigare, skulle jag dessutom hinna bra innan TV-programmen börjar klockan 20:00 (Ugly Betty och Desperate)

MEN!!!
(och här kommer dagens i-landsproblem)

Jag jobbade till 17:30 och sen kom jag på att jag har tvättid idag =(

Jag har nog inte varit sugen på att jogga på sådär en fem år, och så har jag TVÄTTID!!!

Jag brukar gilla tvättid, speciellt på torsdagar, för då kan man tvätta och liksom ta det lugnt.
Men idag är det tisdag, unnardag, TV-kväll och uppenbarligen även joggingkväll, men nä, just IDAG ska jag tvätta...
Idag av alla dagar...

Grrr...

Men jag är inte biter ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback