Vardags-spaupplevelse

Hejsan!

Idag har jag gjort en bra sak!
Jag har vardagslyxat a la grande.

Hör här;
Först unnade jag mig att gå från jobbet på ordinarie "sluttid" dvs, jag jobbade inte över. I min värld är det att gå tidigare.
Sen åkte jag raka vägen till gymmet och lade mig i solariet i 20 minuter.
Jag är inte ute efter hudcancer eller efter att se ut som en gammal läderhandväska, men solarie är bra för min hud såhär års, och jag kan definitivt leva med 20 minuter horizontalläge i en ljus och varm tillvaro med pling-plong-musik.

Efter detta genomförde jag ett MRL (mage rumpa lår)-pass med min favoritinstruktör.

Sedan satte jag mig i bastun och åt en banan. Jag satt i bastun lite längre än vanligt, bara för att jag kan.

Sen tog jag en ruggigt lång dusch
och avslutade hela altet med att åka förbi affären på vägen hem.
Där köpte jag kamben som jag helt bortskämt glufsade i mig på hemmaplan framför TVn.

Hela kvällen har precis rundats av med Grays' och en kopp thé.


Vilken härlig dag! Och vet ni vad?
Allt det här "extra" kostade mig bara 75 kr! (Kamben 25+sola 50)

Är inte det här den mest kostnadseffektiva spa-upplevelsen någonsin? Jotack!

Sov så gott, nu ska jag mysa med min favoritkudde och ringa till min favoritmänniska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback