(Parentes)

JAG ÄR REDAN HEMMA!!!!
Kors i taket och jösses amalia och så vidare.
Idag var det så många som gått hem tidigare från kontoret att jag inte kunde slutföra det jag skulle.
Så istället för att börja på något nytt och därmed sitta kvar till tidigast 19 ikväll så gick jag hem!
Klapp på axeln för det, det var DUKTIGT gjort!

Idag är alltså min pack och vila -dag och jag har goda förhoppningar om en bra sådan.
Jag har dock ett (eller två) problem: mitt fina rosa underställ och mitt mysiga mellanställ. De verkar vara borta!
Om någon sett dem så ring mig.

Kommentarer
Postat av: Valter

Tjena syrran,

din blogg är helt underbar

kör hårt

kram/Valter

2009-03-20 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback