förkylnings(b)logg

Ett kort och onödigt informativt blogginlägg om min hälsostatus:

Hosta= bättre, dock existerande.
Hals= mycket bättre
Heshet= totalt röstlös imorse, har fått tillbaka rösten nästan helt nu
Snuva=ja
Öron= Fortfarande så gott som stendöv. Omvärlden upplevs som mycket stillsam för tillfället.
Feber=knappt. Känner mig superfebrig men termometern säger 36,9
Huvud=sämst. Galet skallebank med fokus under höger öga

Någon som känner för att ställa en diagnos?

Jag hoppade över träningen idag. Känner mig duktig och kass på samma gång.
Me jag klagar inte, tar man sig tid att kurera sig kan det faktiskt vara mysigt att få vara lite halvsjuk ibland =)
Nu jäklar ska här mysas och drickas thé!!!

Varm kram på er!





om bara huvudvärken kunde släppa...

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Min diagnos är bihålsinflammation, behandlingen är nässpray och alvedon. Blir det inte bättre inom några dagar eller om smärtan blir alltför outhärdlig bör läkare uppsökas och recept på penicillin fås.



Men sannolikt kommer nässprayen hjälpa.



puss

2009-03-17 @ 19:23:04
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback