Flåt?

Hej på er!

Jag vet att jag varit borta ett tag från bloggen nu, men det har verkligen sina anledningar!!!

Jag har inte bara varit borta från bloggen utan även från hela sociala biten av internet i stort sett.
På jobbet har jag varit, givetvis, men där är jag inte direkt ute på bloggen, träningssajten eller fejsboken.
Sånt gör man ju på FRITIDEN.
Men iom att fritiden varit fullspäckad med happenings, så har jag ändå inte haft tid för datorn.

Mail som frågar om jag slutat blogga, sött inlägg från Petran på bloggen och frågor på jobbet om bloggen  gör att jag förstår att jag måste skärpa mig!
Om jag vill ha några läsare kvar vill säga, och det vill jag juh!!!

Jag tänkte skapa ett gigantiskt retroaktivt inlägg (som ni vet är retroaktiva bloggar min specialitet) med bilder och allt, men jag måste åka och träna nu innan jag kan unna mig en så lång stund framför datorn.

Så håll nu tummarna allt vad ni har att jag orkar hålla ögonen öppna tillräckligt länge för att blogga, efter ett saftigt Core-pass!

Kram på er som är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback