Utmaning igen

PetramedAochE har utmanat mig igen, och det är ju bara att anta utmaningen som sagt.

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu?
17:30
2. Namn? Nadja
3. Vart bor du? Göteborg
4. Hur många barn vill du ha? 2 eller 3 kanske? Återkom med frågan när jag testat det ;)
5. Vill du gifta dig? Ja, men det behöver inte vara något enormt bröllop
6. Har du ätit sushi? För 15 minuter sen typ... och det är ju en av favoriträtterna så; Ja!
7. Favoritglass? Typisk Italiensk glass (i italien)
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Inga, men en burk med mammas hemmagjorda müsli!  
9. Humör? På topp!

Fyra grejjor


1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Haha, nej!
2. Har du en hund? Nepp
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon... gissa vem ;)
4. Tror du på spöken? nä, men jag är rädd för dem... knepigt?

SKULLE:


1. Skulle du vilja vara längre? Inte en chans! Att vara liten är min grej!
2. Skulle du vilja väga mer? Nej!NEJ... NEJ!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Jag åker tåg just nu, så det är inte min främsta prioritering nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Vill inte dricka mig full
KAN

 
1. Kan du röra på öronen?
ja... om jag får använda händerna...
2. Kan du slicka dig på näsan? Njet.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? I alla väder.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? i vaket tillstånd; knappast.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? ofta och gärna.
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jag är redan piercad i naveln, så jag tror svaret blir nej, inte igen.
9. Kan du suga? Är inte det en medfödd reflex?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? inga problem... om vi inte snackar skorea då,... då blir det svårt.

HAR


1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja. flåt.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Inte på svenska
3. Har du syskon? japp, min storasyster och min storebror!
4. Har du någonsin haft sex med någon? Aldrig
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? I så fall för mitt bästa
6. Har du varit full den här månaden? full... nja... lite berusad kanske
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nä, det var roligare än jag trodde!
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Näääe....
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jadå
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Jag har ju inte haft sex!
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nepp
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Jag har ju inte haft sex... sluta tjata!
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Gissa!
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Japp, men bara på sexfrågorna!

Jag utmanar härmed:
inte någon idag. Min mobila bredbandsuppkoppling bråkar så jag är glad om jag ens kan publicera det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback