Tågblogg - bloggskadad?

JAG ÄR PÅ VÄG!!! =)

I kväll blir det bara jag och AJ. Vi kan ta det lugnt, packa lite och jag kan göra kortet till presenten. Längtar som en tok!

Resten av helgen, med start imorgon, supertidig morgon, är det alltså bröllop och tjo och tjim för hela slanten som gäller!
Vi kommer att flyga upp till Norrland, och jag säger bara; Tack gode gud eller nåt, för att jag lyckades övertala honom att inte ta bilen!!!

Jag sitter alltså på tåget till stockholm nu och bråkar med min mobila bredbandsuppkopling, eller "dongel" som många kallar det.
Det är klart mycket bekvämare att blogga på iMac:en hemma, det kan jag skriva under på.

Det känns nu när jag läser igenom bloggen som att styckena kommer i fel ordning, liksom baklänges... jag antar att jag är lite trött... eller så har ajg fått någon form av bloggskada... Vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback