Sova snart?

Jag är framme sedan några timmar tillbaka och kvällen har varit mysig.
I vanlig ordning är det dock mycket att göra innan man åker iväg, och AJ är toastmaster på bröllopet, så för honom är det nog rätt nervöst skulle jag tro.
Men nu är vi i alla fall i stort sett klara.
Kläderna är valda och packade!
Det blir en blå klänning med vita prickar, en vit sjal att hänga över axlarna, svarta skor och svart väska för mig, samt svart kostym med vit skjorta, blå slips och svarta skor för AJ.
Kortet är tillverkat!
Gråsilvrigt och vitt, precis som presenten
Talet är också skrivet och övat på.

Nu är det slutliga förberedelser för AJ på telefon med toast madam.
För mig är det mer psykisk förberedelse på att gå upp klockan 05:30 imorgon (om 6 timmar och jag har inite lagt mig ännu) samt att jag måste tänka igenom hur jag ska ha håret... hm...  undra vem som har svårast uppgifter egentligen... ;)

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback