Jag har fått en bloggutmärkelse!!!

Petramedaoche:s Gala fick jag igår utmärkelse i kategorin Bästa Släkt och/eller Vänblogg!!!


Jag är både nöjd, glad och stolt!
Mest för att det hela betyder mer än en bloggutmärkelse för mig. Det förtsår man när man läser motiveringen:
*********************************************
"Med Motiveringen: " För att genom sin blogg uppdatera mig om vad som sker i hennes liv. Hon berättar om allt från jobb till kärlek  till resor till vardag, och alla inlägg har den där otroliga charmen som bara hon kan åstakomma. Genom våra bloggar har vi återigen fått den kontakten som vi så länge saknat. Denna blogg förtjänar verkligen utmärkelsen Bästa Vänblogg !""
*********************************************

Så nu är det alltså dags för mig att göra som det stod att man skulle. Nämligen klistra in den här bilden:


Och sen skicka vidare den här utmärkelsen till 7 andra bloggar. De 7 bloggarna måste jag tänka ut först, och även om det inte kommer bli en suverän gala a la petramedaoche så kommer jag ändå publicera "vinnarna" i ett blogginlägg inom kort.

Ciao for now, och tack återigen för den fina utmärkelsen!

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

GRATTIS NADJA, den är du väl värd!

2009-01-18 @ 16:11:22
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback