Tandläkardax!

Hejhopp!

Ikväll har man varit passiv och produktiv på en och samma gång.
Vi har postat alla julkort, hämtat AJs färdiga pass, lagat mat, gjort matlådor, städat lite, kollat på TV och använt tandtråd.

Tandtråd... jo, jag kan väl erkänna att jag inte använder det varenda dag, men jag lovar, jag gör det så ofta jag minns!!!
Det är liksom ett sånt därnt "borde" som inte riktigt får plats alla dagar. Konstigt och löjligt eftersom det tar ungefär minus två minuter att göra...
Hur som helst;
Anledningen att jag minns det extra väl ikväll, och faktiskt hela veckan är att jag ska gå till tandläkaren imorgon... japp TANDLÄKAREN!

Jag har inte varit där på på TOK för länge och ser INTE fram emot morgondagens dom.
Jag VET att jag har två hål, för det berättade dom när jag var där för flera år sen. Men gjorde jag något åt det? Näpp, precis! Det får man sota för nu antar jag.
Det är ju inte bara den fysiska typiska tandläkarsmärtan man måste genomlida, utan det lär ju kosta också! Hualigen!
Jag ska be om ett kostnadsförslag imorn och hålla tummarna för att det inte kostar mig alla skjortor jag har....
Men innan dess ska jag soooooova!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad du är rolig!!!

Lycka till hos tandläkaren. Det är det värsta jag vet..Var hos min för två veckor sen.. Men jag hade INGA hål!!! Hurra..

Älskar skämtet du skickade med, med tandborsten och toapappret.. Fick mig ett riktigt asgarv..

Kram fina

2009-12-17 @ 09:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback