Hört i soffan

Tänker även bjuda på en liten sambo-berättelse ikväll, a la "hört i TV-soffan"

AJ- "Alltså, den här filmen är bara såååå pinsam... jag tänker inte kolla på den"
Jag - "Okej, vad synd, jag har inte sett den"
AJ - "Va?"
Jag - "jag sa vad synd, jag har inte sett den"
AJ - "Vadå?"

Det är nu jag vänder mig om för att upptäcka att AJ sitter som klistrad och kan inte ens slita sig från den otroligt pinsamma filmen som han inte tänker se på för att svara mig att vi faktiskt kan titta på den...!

Fantastiska man utan någon som helst simultankapacitet!

Kommentarer
Postat av: JM

Men äta chips samtidigt klarar han ju som vi alla vet :)

2009-12-16 @ 09:44:34
Postat av: Nadja

Haha, ja, men för det krävs nog ingen simultankapacitet - där räcker det med tydliga manliga grundläggande egenskaper! (chips in, tugga, svälj. chips in, tugga, svälj. chips in, tugga, svälj.)

2009-12-16 @ 17:28:42
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback