The Proposal

Afton!

Jag och AJ kom precis hem från en biokväll med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Vi har nämligen varit och sett "The Proposal"

Resan till biografen var ett företag i sig.
På grund av något raggarjippo i centrala Stockholm var idag Sveavägen helt igenkorkad, vilket resulterade i ungefär en timmas hackig körtid istället för 20 minuter.
Hur som helst, här kommer min recension av filmen:

Riktigt rolig med många sköna pinsamheter som grädde på moset.
En sjuk historia utspelar sig och givetvis har den en sorglig mitt och en positiv höjning... såklart... som den ska...
Som en schlagerdänga ni vet....

Egentligen en av alla i raden romantiska komedier, men duktiga skådespelare gjorde filmen riktigt bra.
Höga asgarv från hela publiken (inklusive undertecknad) måste ju betyda något positivt, eller hur!
Ryan är ju en av favoriterna, så det kanske gjorde sitt, och Sandra är ju bara SÅ snygg! =)

The Proposal:
NNN+




Nu har vi i alla fall kommit hem igen.
Jag måste bara tillägga att jag premiäranvänt min nya Abercrombie and Fitch-tröja ihop med mina dagsfärska Levis!
BRA bioklädval!

Godkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback