Tankekraft...

Allt vi gör i lägenheten nu blir gjort med varsamhet och noggrannhet, vilket resulterar i en riktigt fin ordning (för det mesta).
Dock är det så att allt tar sån evinnerlig tid!

Jag pysslar ju själv på dagarna eftersom AJ jobbar, och jag blir tokig på hur lång tid allting tar!
Jag vill bara bli klar med det ena så jag kan börja på det andra men det första blir liksom aldrig färdigt av en eller annan anledning.
Finns ju massor saker jag vill göra medans AJ jobbar:
Vill plocka upp alla kartonger och gör mig av med dem som skall till förråd.
Vill ringa alla nödvändiga ställen och lösa allt som skall lösas t ex boka tid hos tandläkaren etc.
Vill fixa bloggen, vet inte om det blir en helt ny eller bara en renovering.
Vill fixa mig själv (klippa mig etc) för nya jobbet som börjar på måndag.

Det är väl bara att inse att det är mission impossible... jag är ju bara en person med två ben och två armar...

... och än så länge har jag inte klurat ut det här med att flytta saker med tankekraft.


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Du klarar det Nadja!



Gör en lista vetja. Listor is the shit!



kram

2009-08-12 @ 17:08:27
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Nadja

Haha, AJ KNOW!!!!

Jag är listornas mästare, och lista finns, men det hjälper tyvärr inte nu =/

Tack för tipset ändå gums! och framför allt; Tack för peppningen! =)

2009-08-14 @ 11:04:15
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback