Super Mario Nudge

Jag är nu helt galet trött men ska ändå försöka mig på en andra blogg för kvällen.
Kan ju vara så att det blir lite flummigt och listliknande, men det får ni ha överseende med.

Först undrar jag om någon som läser detta har testat torschampoo?
I så fall är jag tacksam för kommentarer åt både plus och minushållet, samt om ni rekommenderar produkten, tips på märken.

Sen vill jag även meddela att mötet idag gick väldigt bra, och att jag härmed vet att jag inte är nervös inför dem. Skönt!

Till sist en liten reflektion som uppenbarade sig idag när jag åkte T-bana hem från jobbet.
När man åker tunnelbana så färdas man ju under mark. Sen åker man upp med rulltrappan, för sitt ärende, och sen plippar man sitt kort och åker vidare ungefär... sen ploppar man upp någon annan stans osv...

Är inte detta skrämmande likt något som jag tror att vi alla känner igen?

Jo precis... super mario bros


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Hej Nadja!



Jag har faktiskt beställt hem ett torrschampo som beräknas komma nu inom de närmsta dagarna. Jag valde efter noga övervägande märket Kisby, då jag läst på flertalet bloggar att detta skulle fungera mycket bra. En fullständig recension utav torrschampot kan jag självklart bjuda på sen på bloggen om så önskas.



Mvh Petra

2009-08-20 @ 09:23:19
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: JM

Frågan är när du börjar äta svampar lika stora som dig själv som gör att du blir dubbelt så stor... Beware! 3-meters-Nadja på väg ;)

...för att inte tala om eldbollarna.

2009-08-20 @ 10:52:20
Postat av: Nadja

Härligt Petra! Jag tackar och ser fram emot utvärderingen!



JM; När jag äter svampar som gör att jag tror att jag är 3 meter stor; lova att du stänger in mig på ett hem då =)

2009-08-20 @ 19:31:39
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback