Skohimlen!

Hejhej!

Idag har jag lite skryt att blogga om.
Vi har nämligen gjort färdigt klädkammaren (så gott som i alla fall) och jag skall därför nu, helt medveten om att det kan uppfattas som skryt, publicera bilder på skohimlen!



Det är som vanligt suddiga bilder från kameran men jag kompenserar med att lägga upp 2 stycken på samma sak =)

Jag vet inte om ni delar min uppfattning, men är det inte ett underbart sätt att se sina kläder och skor på?
Min sambo är verkligen världens gulligaste som hjälpt mig att bygga den här (eller ja... han har byggt och jag har "hållt här" och "räckt den där")!
Vill dock poägtera att det står en frys där också.... där han kan ha isbitar till groggen! Inte riktigt som öl-reklamen, men nästan =)

Nu går jag och lägger mig. Det är en stor dag imorgon, med jobb och typ 6 timmars bilkörning till hemstaden och pastan.

Krambanan!

Psssst...
Som ni ser saknas det ett par skor på andra hyllan nerifrån. Det är mina högklackade svarta pumps, dom som jag har till jobbet, som inte fick vara med eftersom de hade fullt upp med att stå i hallen när bilden togs.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Många skor är det!

2009-08-21 @ 17:14:01
URL: http://bakelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback