Tjejhelg nalkas

Den här helgen kommer jag ha en ordentlig fix och trix-helg.
För den nyfikna kan jag berätta att jag imorgon, tillsammans med flickorna IJ och ST kommer att baka Skumbananfudge samt Nougatbitar.
Båda dessa är hämtade från min kompis Petra som bl a skriver godisrecept i adventskalendern i sin blogg.

Vi ska även passa på att dricka lite lyxiga drinkar imorgon på en pianobar (vi har inte varit ute på år och dagar, och ingen av oss orkar direkt klubba efter en vecka jobb), samt försöka oss på någon form av utemiddag.
Om damerna i fråga går med på det så kanske jag bjuder på foton på söndag.

Idag har jag mest slått in klappar, och det är värst vad tiden går fort när man är hemma! Jag trivs mycket bra hemma hos mig i min lägenhet och skulle vilja ha mer tid här, men jag antar att jag inte ska klaga på en händelserik vardag.

Nu ska jag sova himla gott, och imorgon är det "hatten av, förkläde på" som gäller!

Trevlig fredagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback