GOD JUL!!!

Jag har precis kommit "hem" från en julafton som kan liknas en traditionsenlig saga med mat, klappar, och allt som hör till enligt konstens alla regler. Supermysigt!

I morgon är det dags för julfirande hos pastan och hur perfekt idag än var så kan jag inte undgå att sakna dem. Det är fem timmar tåg till dem härifrån, och de fem timmarna spenderar jag med nöje framför en film med AJ.

Ville bara passa på att titta in här på självaste julafton och önska alla en god jul, men upptäckte till min stora förvåning att klappöppning, julgrötssmaskande och allmänt julmys lett till att klockan hunnit bli över tolv och alltså är det  tydligen juldag nu!

Därmed önskar jag eder alla en god fortsättning och så återkommer jag snart med mer info om den här drömjulen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback