Följ min blogg...typ...

Jag har tydligen gått med i något nytt nu, så nu kan ni uppenbarligen trycka här:

Följ min blogg med bloglovin

... och på nåt sätt ska det vara bra...

Har hört att alla "bra bloggare" är med där så jag var ju tvungen att gå med (kanske blir man lite bättre bara av att gå med).
Man ska ju ha fler läsare så a... det kanske jag kan få nu då?!

Sen skulle jag blippa in vad jag var intresserad av och då råkade jag "föreslå en kategori" för min kompis blogg (sorry, men jag vet inte hur jag får bort det)
Ja...
Jag vet inte...
Lurigt det här...

Men tryck på den där länken och börja prenumerera eller nåt dårå så får vi la se sen ;o)

Tjena på er!

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Nu har du fått din första prenumerant!



=)

2008-12-22 @ 17:38:25
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback